Usnadnění práce
Úspora času
Představte si, kolik času byste ušetřili, kdybyste měli všechna data uložená přehledně na jednom místě, navíc propojená například s e-shopem. Přesně to vám nabízí informační systém myWAC. Díky tomu je mnohem snazší firemní data aktualizovat, aniž byste je museli do systému opakovaně zadávat.
Všechny kroky v myWACu navíc na sebe logicky navazují. Přímo ve skladu tak můžete mj. i prostřednictvím terminálu vystavit rychlou objednávku. Čas vám ušetří i logické vyhledávání dokumentů, komunikace přes čárové kódy nebo automatické stahování kurzovního lístku. Místo administrativy se tak můžete věnovat něčemu mnohem užitečnějšímu, například prodeji.
Bez zbytečného papírování
myWAC je systémem 21. století. Veškeré papírování se proto snaží nahradit elektronickou cestou. Díky elektronické výměně dokladů již nemusíte například přepisovat přijaté objednávky nebo faktury, vše se vám navíc automaticky spáruje. Šetříte tak nejen čas, ale i náklady na papír nebo inkoust do tiskárny.