Technické požadavky
myWAC je skromný. K jeho provozu vám proto bohatě postačí jeden server. Vybíravý není ani co se týče operačních systémů. Bez problémů vám poběží na operačních systém Windows, Mac OS X i na mobilních systémech iOS a Android.

myWAC je skromný. K jeho provozu vám proto bohatě postačí jeden server. Vybíravý není ani co se týče operačních systémů. Bez problémů vám poběží na operačních systém Windows, Mac OS X i na mobilních systémech iOS a Android.
myWAC si nemusíte hned nutně kupovat. Můžete si ho například dlouhodobě pronajmout nebo pořídit jako službu ve formě myWAC Express. Za zlomek ceny tak získáte kompletní systém se všemi funkcemi, který poběží u nás na serveru. Ušetří tak mimo jiné i za elektřinu.
Díky množství funkcí a modulů si v myWACu najdete každý to svoje. Majitelé či výkonní ředitelé firem získají dokonalý přehled o celé firmě včetně financí. Obchodním ředitelům pak myWAC nabídne maximum informací o zákaznících, dodavatelích ale i aktivitách jejich obchodního týmu. A v neposlední řadě správci IT určitě ocení jednoduchou správu celého systému.
Přes padesát modulů, ze kterých si dnes můžete poskládat svůj vlastní myWAC, dokáže vše, co vaše firma potřebuje. A mnohem víc. Ke standardním aplikacím pro oblast ERP, CRM nebo HRM jsme totiž přidali i řadu miniaplikací (widgetů). V myWACu si tak můžete navíc číst e-maily, plánovat schůzky v kalendáři nebo vytvářet přehledné grafy.
myWAC má od nás jediný úkol - maximálně vám usnadnit práci. Ať už pracujete v jakkoliv velké firmě, nebo ji dokonce vlastníte, poskytne vám myWAC za všech okolností plnohodnotný přístup k vašim firemním datům. A to nejen při práci v kanceláři, ale i na schůzce u zákazníka nebo dokonce na služební cestě. Mobilitě systému jsme ostatně podřídili úplně vše včetně intuitivního uživatelského rozhraní.