Vše v jednom
Komplexní
Od začátku vývoje myWACu o něm uvažujeme jako o komplexním balíku. Každý by si v něm měl najít přesně to, co potřebuje. Kromě klasického podnikového systému (ERP) proto myWAC řeší i vztahy se zákazníky (CRM), lidské zdroje (HRM), finance (FMS), ale i řadu drobnějších a detailnějších věcí jako jsou e-maily nebo třeba kalendář včetně upomínek.
Na vše stačí jeden jediný systém
Jestliže teď máte na každý úkol jiný informační systém, určitě víte, jak těžké je někdy donutit je k tomu, aby mezi sebou komunikovaly. myWAC naproti tomu dokáže vzít pod křídla celou firmu. Všechna data tak jsou přehledně uložena na jednom místě a vzájemně provázána. Mimo jiné tak usnadňuje přenos dat mezi jednotlivými odděleními firmy i konkrétními zaměstnanci.
Jednotné uživatelské prostředí
Ať už řešíte čárové kódy ve skladu, nebo celkové náklady na zaměstnance, myWAC má na všech úrovních a za všech okolností jednotné uživatelské prostředí. To platí, i pokud jej pouštíte na klasickém PC, nebo na chytrém telefonu. Nemusíte se tak zbytečně učit pracovat v několika různých systémech. Co se jednou naučíte, s tím vystačíte po celou dobu práce v systému.