EUROPA

Společnost poskytuje komplexní služby v oblasti výroby jednoúčelových strojů a zařízení, prodej náhradních dílů, konstrukční a servisní práce a repase všech strojů a zařízení.

Řešení v číslech

Počet
zaměstnanců:
2
Počet uživatelů
systému:
2
Počet
poboček:
1
Implementace
ve firmě:
2008

Výchozí situace

S rostoucím počtem zakázek přestal firmě stačit tehdejší systém pro jejich řízení. Veškerá agenda (včetně poptávek, nabídek a objednávek) byla do té doby řešena pomocí kancelářských aplikací MS Office s následnou fakturací v programu na bázi MS-DOS. Mimo jiné tak chyběla vzájemná provázanost jednotlivých částí celého procesu.

Klíčové požadavky na informační systém

  • reference společnosti, která systém vyvíjí
  • zjednodušení a urychlení práce všech zaměstnanců
  • urychlení veškeré firemní administrativy a controllingu zaměstnanců
  • snížení nákladů

Hlavní přínosy myWACu

  • i menší počet zaměstnanců než dříve zvládne větší počet zakázek
  • zakázky jsou ucelené a vzájemně provázané
  • rychlejší odbavení zákazníků, které se promítá do jejich větší spokojenosti
  • optimalizace všech procesů
  • možnost realizace mnohem větších projektů

Aplikace

  • Adresář firem
  • Banka
  • Doprava
  • Ekonomika
  • Elektronická pošta
  • Maloobchod
  • myWAC Mobile
  • Nákup
  • Pokladna
  • Prodej
  • Servis
  • Sklad
  • Složky
  • Účetnictví (podvojné)
  • Výroba