Přínosy
Vyberte si, na jaké pozici pracujete a my vám ukážeme, jak vám může myWAC pomoci.
- aktuální informace o chodu firmy
- reálný ekonomický stav firmy
- kompletní přehled o majetku firmy
- snazší orientace v hromadě firemních dat
- podklady pro strategická rozhodnutí
- informace o nákladech na zaměstnance
- standardizace firemních procesů (ISO), řízení kvality
- aktuální informace z obchodního rejstříku
- maximum informací o dodavatelích nebo zákaznících (přehled komunikace, obchodních aktivit i jejich obratu)
- možnost rozdělení zákazníků a individuální práce s nimi
- přehled o aktivitách obchodního oddělení (plánování a sledování služebních cest, obchodních jednání, porad)
- provázanost s marketingem (plánování, sledování a vyhodnocování marketingových aktivit)
- propojení výrobních zakázek s prvotními požadavky na výrobu
- okamžitý přehled o rozpracované výrobě díky odvádění výroby přímo pracovníky
- operativnost rozhodování při plánovaní výroby
- provázanost požadavků z výrobních zakázek na zajištění materiálu
- garance dodržení toku materiálu a s ním souvisejících atestů, šarží a norem
- okamžitá informace o reálném stavu skladových zásob
- přehled o požadavcích na skladové operace
- zvýšení efektivity práce skladníků
- on- line přehled o aktuálním vytížení skladníků
- optimalizace skladových zásob
- dohledatelnost všech skladových operací
- minimalizace chybovosti
- snadná správa systému
- všechna data na jednom místě
- průběžný systém aktualizací bez složitého přecházení mezi jednotlivými verzemi
- usnadnění práce díky detailnímu přednastavení kontací a nastavením systému
- hromadná účtování a odúčtování
- rozsáhlé kontrolní mechanismy
- snadná dostupnost prvotních souvisejících dokladů z účetních agend
- datové výstupy pro orgány státní správy i obchodní partnery
- sledování a včasné plánování servisních požadavků
- přehledná evidence práce a spotřeby materiálu
- podpora opakovaných požadavků
- zrychlení a zautomatizování fakturace
- možnost zadávání požadavků zákazníky přes zákaznický portál