Přínosy

Vyberte si, na jaké pozici pracujete a my vám ukážeme, jak vám může myWAC pomoci.

majitel obchodní ředitel výrobní ředitel vedoucí skladu IT správce účetní vedoucí servisu
  • aktuální informace o chodu firmy
  • reálný ekonomický stav firmy
  • kompletní přehled o majetku firmy
  • snazší orientace v hromadě firemních dat
  • podklady pro strategická rozhodnutí
  • informace o nákladech na zaměstnance
  • standardizace firemních procesů (ISO), řízení kvality
  • aktuální informace z obchodního rejstříku
  • maximum informací o dodavatelích nebo zákaznících (přehled komunikace, obchodních aktivit i jejich obratu)
  • možnost rozdělení zákazníků a individuální práce s nimi
  • přehled o aktivitách obchodního oddělení (plánování a sledování služebních cest, obchodních jednání, porad)
  • provázanost s marketingem (plánování, sledování a vyhodnocování marketingových aktivit)
  • propojení výrobních zakázek s prvotními požadavky na výrobu
  • okamžitý přehled o rozpracované výrobě díky odvádění výroby přímo pracovníky
  • operativnost rozhodování při plánovaní výroby
  • provázanost požadavků z výrobních zakázek na zajištění materiálu
  • garance dodržení toku materiálu a s ním souvisejících atestů, šarží a norem
  • okamžitá informace o reálném stavu skladových zásob
  • přehled o požadavcích na skladové operace
  • zvýšení efektivity práce skladníků
  • on- line přehled o aktuálním vytížení skladníků
  • optimalizace skladových zásob
  • dohledatelnost všech skladových operací
  • minimalizace chybovosti
  • snadná správa systému
  • všechna data na jednom místě
  • průběžný systém aktualizací bez složitého přecházení mezi jednotlivými verzemi
  • usnadnění práce díky detailnímu přednastavení kontací a nastavením systému
  • hromadná účtování a odúčtování
  • rozsáhlé kontrolní mechanismy
  • snadná dostupnost prvotních souvisejících dokladů z účetních agend
  • datové výstupy pro orgány státní správy i obchodní partnery
  • sledování a včasné plánování servisních požadavků
  • přehledná evidence práce a spotřeby materiálu
  • podpora opakovaných požadavků
  • zrychlení a zautomatizování fakturace
  • možnost zadávání požadavků zákazníky přes zákaznický portál